کلبه غم

تنها تو یی که شکل تمام گذشته هام

 دل میدهم به قدر مسلم برای تو

 

همبازی قدیمی این حوض کهنه ام؛ 

با اشک های جاری ومبهم برای تو

 

از گلفروش توی خیابان شنیده ای؟

گل می خرم؛به طرز منظم برای تو؟!...

 

مثل عروسکی که نشسته بدون پلک 

زل میزنم؛ به هر که در عالم برای تو

 

کودک شدم :ببین! تو رهایم نکن که بعد: 

لج میکنم به دیدن هر دم برای تو....

    □□                           □□ 

یادش به خیر چادر مشکییت کجاست؟...

تا من سرت کنم و بچرخی برای من!......

□□                                    □□

این خاطرات غم زده اصلا قشنگ نیست!

 دیگر درون چشم تو؛مرُدم !برای تو....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,ساعت 21:49 توسط صلاح| |


Power By: LoxBlog.Com

ــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــام:صلاح نـــــ ـــــــــــــــــــ ــــام پدر:مشقّت شـــــــــــــــ ــــــــــــهرت :اواره شــــــــــــــ ـــــــــــــغل:ولگردی محل صــ ـدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناســـــــــــنامه:نامعلوم نامــــ مادر:سلــــــــــــــــــطان غم نام همســـــــــــــــــــــــــــــر:گریه محـــــــــــــل کار:شرکت نا امیدی محل ســــــــــکونت: شهر مکافات محـــــــــــــــــکومیت:زندگی کردن جــــــــــــــــــــــرم:به دنیا امـــــدن هــــــــــــــــدف:دنــــــــــیای اخرت تاریخ تولد:هزاروســـــــــــیصدوهیچ گروه خونــــــــــــــــــی:نفت سیاه ادرس:خــــــــــــــــــــیابان بدبختی چــــــــــــــــــــــــــــــهارراه تنهایی کوچـــــــــــــــــــــــــــــــــه دربدری بلـــــــوک بی نـــــــــــــــــــــــهایت ✿ *´*•.¸✿✿ *´*•.¸✿✿ *´*•.¸✿